21 Ekim 2012 Pazar

sekreter arkadasimi siktirdim

Mrb ben burak ilk önce kendimi tanıtayım ankdanım 180 civarında boyum var yakışıklı düzgün fizikli bir gencim size okul arkdaşım tülayla olan maceramı anlatıcam biz tülayla ortaokula beraber gitmiştik ama daha ozaman birşeyden anlamıyorduk daha yeni ilk okuldan çıkmışız ve ali atabak kaya topu tut tülay ip atla eteğin açılsın altına bakalım kafasındayız daha biraz büyüdükçe birşeyleri yeni anlamaya başlıyorduk kızların altına bakıyor kantinde kızlara dayanıyoruk ben sürekli tülaya arkadan daynıyordum tam anlamıyordum daha ozamnalardan bana pas veriyormu vermiyor mu bazen kalcasını sanki bana dayaıyormuş gibi hissediyordum bazen kalçasına dokunuyordum okşar gibi ama bana birşey demiyordu lise ayrı düşmüştük ama arada görüşüyorduk filan bir defa bunu gördüm lisenin bitem zamanı mı neydi öyle konuşurken kalmeni düşürmüştü tam eğilip alıyım derken ben hızlı davranıd aldı dam karşımda domalmıştı mavi beyaz çizgili bir tanga gizmişti çok iyi hatırlıyorum alıcam diye epeyde uğraşmıştı daha ozaman tülayı sikecem diye kafaya koymuştum neyse üniversite sınavı filan derken o eskişehire anadolu üniversitesini kazandı gitti ama daha ozaman tülayı benden önce götüreceklerini anlamıştım gel zaman git zaman tülay iyice büyümüş serpilmişti ankda bizim okulun şenliklerinde görmüştüm arkaşları ile filan içiyordu gittim yanına konuştuk filan kafası fena değildi ama biraz aslısamda pek oralı olmadı daha sonra sekreter olarak çalıştığını duydum bana yakın bir yerde idi bazen iş çıkışında filan evine yada nereye ise giderken yolda görüyordum bunu pek takmıyordum ama süper vücudu vardı hala sikmek istiyordum tam bir kadındı topuklu ayakklabılar 10 cmden fazla dar pantolunlar dolgun gögüsler yada bol pantolonlar yada taytlar tangasını belli edecek tarzda yada kısa süpermini eteklerle filan hala sikişmediyse diyordum millet aptalmış diyordum ama tahminde ediyordum neyse yine vakit geçiyordu öyle bir gün eski okul arkadaşları buluşalım dediler gittik tülayda gelmişti normal giyimişti akşam çıkmıştık bu vokta ları sürekli götürüyordukafası iyice güzel olmuştu kahkalar gülüşmeler filan yavaş yavaş yanaşmlar filan sonra ne istediğmizi anlamıştık ben üç arkadaş berabaer yaşadığımızda rahatdım tülay bize gidelim dedim götürüdm bunu benim odaya girdik öpüşmeye filan başladık yavaş yavaş öperek bunu soyuyordum bir çiceği yaparaklarından kurtulur gibi öperek bütün kıyafetlerini tek tek çıkarıyordum oda beni soyuyordu sonra belim yaragımı eline aldı beni yataga oturdu ve sakso çekmeye başladı çok iyi yapıyordu tamamnı alıp çıkarabiliyordu sorunsuz şekilde dondurma yalar gibi başını yalıyor sonra prezervatif çıkardım kız olup olmadığını sordum kız değildi tahminim doğruydu yanı bunu kucagıma aldım amına girmeye başladım çok hızlı nefes alıyor vücudumu tırnakları ile çiziyor üzerinde cılgın gibi zıplıyordu arada çığılıklar atıp hayırıyordu daha fazla diye sonra kalkıyor yaragımdan tekrar sakso çekip oturuyordu o gün tülaya tam beş posta kaymıştım saatlerce sevişmiştik bizim çocuklar o ne öyle dediler sabah daha sonra çok siktim tülayı halada sikiyorum canı çektikçe bana geliyor ve sikiyorum hala gögüslerini tam kabartamadım ona yanıyorum

1 yorum: